Bel ons gratis: 0800 0200 962 Gratis brochure Thuisadvies Showroom bezoeken

Hoe kunnen we u helpen?

Hoe houd ik mijn douche schoon?

Om te voorkomen dat er zeepresten blijven zitten bij onder andere de kitnaden adviseren wij u na het gebruik van de douche deze goed af te spoelen. U kunt de kitnaden het beste schoonmaken met groene zeep, dit is niet agressief. De ventilatie van uw badkamer heeft invloed op het kitwerk. Bij een minder goede ventilatie zal het kitwerk sneller achteruit gaan

Welke schoonmaakmiddelen mag ik gebruiken?

Wees terughoudend met agressieve schoonmaakmiddelen zoals agressieve ontkalker, chloor en desinfecteerproducten die alcohol bevatten. In sommige gevallen kunnen deze schoonmaakmiddelen schade toebrengen aan de thermostaatkraan, de panelen, de douchestoel, de glaswanden en de chromen onderdelen van uw comfortdouche. Ook kan dit de anti-sliplaag aantasten en/of oplossen. We raden u aan alleen zachte reinigingsmiddelen te gebruiken, zonder schuurmiddelen.

Hoe houd ik mijn douchewand klakvrij?

Bij het onderhouden van de douchewand is het van belang dat u na het gebruik van de douche het glas afspoelt met water en droogt met een raamwisser of een katoenen doek. Hierdoor voorkomt u dat vuil en kalk zich gaan hechten. Mocht er toch kalkvorming ontstaan op de glaswand, dan kunt u schoonmaakazijn gebruiken om dit te verhelpen.

Hoe maak ik mijn doucheputje schoon?

U kunt het volgende stappenplan volgen om uw doucheputje schoon te maken. Stap 1: verwijder het rooster en of afdek plaatje. Stap 2: verwijder het vuilzeefje door deze aan het witte stangetje naar boven te trekken. U kunt nu uw doucheputje en zeefje reinigen. Plaats na reiniging deze weer op de juiste volgorde terug.

Hoe maak ik mijn kitwerk schoon?

Om te voorkomen dat er zeepresten blijven zitten bij onder andere de kitnaden adviseren wij u na het gebruik van de douche deze goed af te spoelen. U kunt de kitnaden het beste schoonmaken met groene zeep, dit is niet agressief. De ventilatie van uw badkamer heeft invloed op het kitwerk. Bij een minder goede ventilatie zal het kitwerk sneller achteruit gaan

Hoe houd ik mijn kranen het mooist?

Door deze elke keer goed af te spoelen met water en af te drogen zodat kalk geen grip krijgt.

Mijn douchekop geeft minder water, hoe kan dit?

Dit wordt meestal veroorzaakt door kalk in uw leidingwater. Leg de douchekop een nachtje in een bakje met azijn, dit lost het kalk op en zal er voor zorgen dat de douchekop meer water doorlaat.

Ik wil een nieuwe badkamer, waar moet ik beginnen?

U kunt een adviesgesprek aanvragen waarbij we samen met u kijken naar de mogelijkheden. Dit gesprek kunt u hier aanvragen en is vrijblijvend.

Waar kan ik jullie badkamers in het echt bekijken?

Via virtuele weergave bij u thuis of in onze showroom.

Kan ik na aankoop nog wijzigingen aanbrengen in mijn bestelling?

Dat is geen probleem. U kunt uw nieuwe badkamer nog aanpassen totdat de materialen in productie zijn genomen.

Waarmee moet ik rekening houden als men mijn badkamer komt plaatsen?

Ontruim de looproute naar de badkamer en ontruim ook de badkamer zelf van losse spullen en obstakels. In verband met de waterafsluiting raden wij u aan een emmer water en eventueel een aantal flessen water klaar te zetten.

Kan ik de badkamer ook zelf inmeten?

Om een juiste prijsopgave te maken is het belangrijk dat onze adviseur bij u thuis de situatie bekijkt en opmeet volgens onze bouwprocedures.

Hoe lang duurt het plaatsen van mijn badkamer?

Dit is afhankelijk van de grote van de opdracht. Wij bespreken dit samen met u tijdens het adviesgesprek bij u thuis.

Wie monteert mijn badkamer?

Zwaluw Comfortsanitair werkt uitsluitend met eigen mensen die direct aan Zwaluw verbonden zijn. Hierdoor kunt u er op rekenen dat u altijd een hoogwaardig product gemonteerd krijgt.

Hoe kan ik jullie een e-mail sturen?

Ons e-mailadres is info@veiligdouchen.nl. Of vul ons contactformulier in.

Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken?

Ons gratis telefoonnummer is 0800 0200 962

Hoe kan ik betalen bij oplevering?

U betaalt het restantbedrag bij oplevering van uw nieuwe comfort douche badkamer. U kunt betalen via de volgende mogelijkheden:

  • Via uw pinpas: onze installateurs beschikken over een mobiele pinautomaat. Let op dat uw pinlimiet tijdig is aangepast via uw bank.
  • Via internetbankieren: na de betaling kunt u onze installateurs tonen dat uw betaalverzoek is goedgekeurd.
  • Via betaallink: u ontvangt via de email een betaallink deze kunt u aanklikken en vervolgens betalen met uw reader of bankpas.

Gelieve niet contant te betalen i.v.m. de veiligheid van onze installateurs.

Hoe verhoog ik mijn pinlimiet?

Behalve dat er voldoende geld op uw betaalrekening dient te staan, hanteren de meeste banken een pinlimiet. Ongeacht uw saldo kunt u dan niet meer betalen met uw pinpas dan het bedrag waarop de pinlimiet is vastgesteld. Is uw pinlimiet niet toereikend? Neem dan contact op met uw bank. Doe dit minimaal 4 werkdagen van tevoren. Wordt uw pinlimiet verhoogd, vraag dan voor de zekerheid wanneer deze verhoging vervalt. Zo weet u zeker dat de aflevering vlekkeloos zal verlopen. Houd er rekening mee dat u géén pintbetalingen kunt doen voordat u de badkamer met pin bij onze installateurs heeft betaald. Als u wel van tevoren pint bij een pinautomaat of een pinbetaling doet, dan vervalt de pinlimiet en kunt u de betaling niet voldoen.

Hoe kan ik mijn aankoop herroepen?

Het Europees recht beschrijft de rechten van de consument met betrekking het doen van aankopen. In onze Algemene Voorwaarden sluiten wij hier op aan en daar staat beschreven wanneer een aankoop herroepen kan worden. Ook staat de juiste volgorde van te nemen stappen beschreven. Een van deze stappen is het gebruik van het Modelformulier voor herroeping. Dit formulier kunt u hier downloaden of aanvragen via onze afdeling Klantenservice.

Kan ik uw badkamers ook vergoed krijgen via de WMO?

Informeer hierover bij uw gemeente.

Ik heb een vraag en/of klacht over mijn badkamer, waar kan ik service aanvragen?

Ga hiervoor naar ons serviceformulier, onze serviceafdeling zal vervolgens contact met opnemen.

Hoe lang heb ik garantie op mijn badkamer?

Op de door ons geleverde artikelen zit 24 maanden garantie. Op onze montage zit een garantie 6 maanden. Kranen van Grohe dient u rechtstreeks bij Grohe voor garantie aan te melden.

Kunnen jullie mij na de garantie helpen met reparaties aan mijn badkamer?

Natuurlijk, hiervoor kunt u contact opnemen via het serviceformulier, we zullen u dan een offerte maken voor de gewenste werkzaamheden.

Niet gevonden wat u zocht?